Blev några års...

Uppehåll från bloggen min.
Men nu har jag äntligen funnit motivationen till att börja skriva igen,
skrivkrampen börjar släppa å det är en helt fantastisk känsla <3
Den jag har att tacka är han som förgyller min vardag,
min underbara son så klart.
 
Jag gör allt i min makt för att komma bort från dig,
då du enbart skadar mig,
snacka skit om alla,
allvar tror du jag det pallar?,
du kommer å går,
medans jag ska tassa på mina tår,
sitta hemma, hålla käft och lyda dig,
detta är inget som passar mig,
hot och elaka ord,
har äntligen i mig skapat mod,
mod att lämna dig,
du kommer aldrig mer att nå mig.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns ett värde i att upprätthålla en positiv självbild. Människor är ofta villiga att gå långt för att skydda sig emot konsekvenserna av sitt agerande på självbilden. Graden av konsistens mellan verklighet och självbild är en intressant faktor psykologiskt.

Det kan man märka ibland på människors historier. Hur dom antingen skapar historier som skyddar, eller ändrar sig med tiden när det inte längre passar.

Man blir nyfiken på hur man själv gör, om och vad man döljer, för det säger ju en del om en själv.

2013-10-16 @ 16:12:54
Postat av: Anonym

Vilken fin dikt du har skrivit.

2014-01-13 @ 17:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0