vaknade i panik....

vaknade i lördags eftermiddag full panik och full som fan, hade ingen aning om vad jag gjort mer än träffat mina vänner och dansat till tio elva på lördag eftermiddag hehe, fattar inte själv hur jag pallat....
på söndagen vakna jag och hade väldigt ont på ryggraden, ett blått knä, en blå axel, ont i revbenen och två bulor i huvudet, hade ingen aning om jag trillat eller nåt så det var bara att ta fram telefonen och börja ringa runt till vännerna och fråga om dom visste något men ingen hade sett mig trilla i alla fall så förmodligen har det hänt på hemvägen haha folk som sett mig måste nog ha garvat i så fall....
nu ska de bli lugnt ett tag tror jag  hehehe....
Om man älskar en människa av hela sitt hjärta varför inte våga säga det och berätta att man inte kan leva utan den människan??
man måste våga satsa för att vinna något....eller??
jag önskar du hade öppnat upp hela ditt hjärta för mig för längesen, jag har kämpat med att förstå mig på dig och läsa mellan raderna angående ditt sätt att prata och vara mot/till mig i flera år nu, hur många år ska jag behöva kasta bort på att försöka?? jag blir faktiskt inte yngre:(
Jag kräver inte mycket, bara att man har en framtidsdröm om att ex: flytta ihop osv, att man visar uppskattning, respekt och kärlek till varandra är det inte så ett förhållande ska vara?? jag minns inte riktigt för det var så längesen man upplevde något sådant.....
Du är en periodare när det gäller oss, när jag gör slut så blir du världens finaste och sen när vi är tillsammans så går du tillbaka till den vanliga tråkiga torrbollen VARFÖR??? vill ha ett förhållande som alltid funkar bra och inte bara i perioder........... får väl se hur länge man står ut med detta.....

sitter hemma idag med lilleman:) jag är förkyld som f*n och lilleman var hängig hela dan igår så han fick bli hemma med mamma idag, mys mys mys säger jag bara.... älskar dig mitt underbara hjärta du är den finaste i världen puss från mamma

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0