Tankarna snurrar....

Varför få mig att tänka, vill helst slippa det....
önskade av hela mitt hjärta att det skulle bli vi igen, men frågan är ju varför skulle det funka bättre denna gången? det har ju inte funkat dom andra gångerna tyvärr.... saknar verkligen dig men jag klarar mig faktiskt bra utan dig också, jag har ärligt talat börjat trivas med att vara själv å leva livet igen, inte för att vara på nån annan eller så utan för att jag inte kunnat göra det innan när jag levde med dig, det va inte för att jag inte fick, vet faktiskt inte vad det var som stoppa mig från det...
Ni idioter som springer å säger att jag påstår att allt varit dåligt mellan oss, jag ska ta reda på vem ni är sen kommer jag..... snacka inte om sånt ni inte vet något om.
har aldrig påstått att allt varit dåligt, visst att jag kan låta negativ ibland härinne men det har sina anledningar,
SKIT NER ER J*VLA SKITSNACKARE har fått nog av er alla nu så jag kommer bojkotta er alla, för ni är inget att ha så länge ni inte kan vara raka å ärliga å komma till mig om det är nåt....bye bye.

Kommentarer
Postat av: Jag

Varför säger du inte som det är till mig? För att jag ska få veta måste jag gå in här och läsa,det är faktiskt taskigt :(.

2010-04-24 @ 19:10:54
Postat av: skitig chaufför:)

Har läst dina rader,hoppas du får en bra framtid,du vet inte vem jag e o kommer inte få veta heller,har sina anledningar,tycker du verkar va en jätte mysig tjej,med skinn på näsan,he he.Hoppas vi kan tvätta bilarna nån da o ta en fika

2012-07-11 @ 21:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0