mitt hjärta kommer....

slitas itu,
bara på grund av du,
hur ska jag klara mig?
nu är jag helt utan dig,
den kärleken som fanns mellan oss en gång,
den skulle vara för evigt vacker och lång,
men den blev kort och bara försvann bort;(
du var luften jag andades, du var mitt allt,
ända tills du började strö salt,
salt i mina sår,
allt började en tragisk vår,
du bara balla ur,
helt plötsligt var du alltid sur plus att du teg som en mur,
jag fick för allt, det tyckte du va skit ballt,
skratta och sprida rykten om mig,
det var det som roade dig,
men det var då allt som vi hade gick i tras,
fatta vad knas,
allt som hänt har skadat oss på olika sätt,
att gå vidare är nog det som känns helt rätt,
helst just nu, eller hur du?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0