Kärlek på högsta nivå...

lördag 17/10 06.30 på morgonen kom jag och gumsan hem till mig och fick en otrevlig överraskning,
min ena katt tusse hade skitit nånstans för det dofta väldigt äckligt i lägenheten, vi trodde först att det va utanför kattlådan men nej inget bajs där och full som jag var försökte jag lukta mig till skiten som en hund;P hehe,
doften ledde mig in i vardagsrummet, jag kollade under sängen för där kom doften ifrån men inget där heller så jag kollade i min sons säng men inget där heller jävla skit började jag skrika var fan e de nånstans och jag började dra i mitt påslakan, då kände jag något kladdigt på handen och jag börja skrika helt hysteriskt TA BORT DET, TA BORT DET och jag sprang in på toaletten och tömde nästan tvålpumpen...
efter tio minuters skrubbning utav handen så kom jag ut från toaletten, sprang och tog min katt och gick ut och slängde iväg han....utan att få ångest;)
sedan blev det städa med dåligt humör, full, hungrig och j*vligt trött....
Ingen ångest på hela lördan eller söndan, men på måndagen började jag sakna min bajskatt,
så ut och leta men utan resultat, samma på tisdagen och onsdag dag......
började fundera på sätta upp lappar, gick flera rundor om dagen och märk väl, min tusse kommer ALLTID när jag kallar på honom han e lite som en hund;P när jag nästan hade gett upp och trodde han var borta för alltid så tänkte jag att jag skulle gå ut en sista runda på onsdags kvällen vid halv nio,
jag hann inte mer än komma ut och ropa tusse, så hör jag från buskarna som mjauar med en hög och längtande stämma, sen kommer min tusse springandes och hoppar upp i min famn och bara spinner som aldrig förr,
det kan jag kalla för äkta kärlek, kvittar vad tusse gör för han är min ängel och stjärna...

Har alltid älskat dig Tusse och kommer alltid göra det..

puss från matte/mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0