hmmmm....

då va de fredag... vad ska man göra idag?? hämtar inte lilleman förrän vid tre, boring...
tack tack gubben lilla för att du väljer alkoholen framför att spendera lite tid med mig,
nu har du bevisat var på din lista jag står....
snälla lilla du skyll inte på mig att du ska dricka bara för att jag gör det när jag är barnledig,
du har ALDRIG bett mig att vara med dig istället.... gissa tre gånger om jag väljer spriten eller att spendera tid med min familj?????? hallå det är ett självklart val ialla fall för mig, men tyvärr har vi inte samma prioriteringar, har aldrig haft och kommer nog aldrig ha det heller det är tråkigt men sant....
även om vi inte har ett offentligt förhållande så ska du veta att jag kommer alltid att bry mig om dig och vara din vän för du är en viktig människa för både mig och lilleman....
ha en trevlig ölkväll "kompis"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0