fest med dom bästa...

Nu va denna helgen över:( har inte haft så kul på länge:)
jag och min älskade gumma åkte bort från sjöbo så de va nog därför vi hade skoj;)
tycker ni som dömer dessa underbara människor ska lära känna dom innan ni öppnar käften,
för varje individ är unik....
varför vara fördomsfulla??? fattar inte hur man kan prata illa om människor som man inte känner bara för att dom tillhör en annan "kultur",
jag och gumman kom dit och kände ingen, och dom tog emot oss med öppna armar hur goa som helst,
sjöbo packen är så j*vla folkskygga så de går inte ens med ord att beskriva, vill bort från denna tråkiga håla och jag lovar att en dag försvinner jag.....
någon som vet hur man blir sällskapsdam och vilka sidor man kan söka det på????
Nu sitter man hemma och ska städa och plugga usch usch usch.....
Ni karlar som tror att jag kommer springande så fort ni ringer kan hoppa och skita för jag är en upptagen människa, först till kvarn får vara i mitt sällskap HEHE.....
Nu ska jag städa klart så man kan komma igång, have a nice day;)
Respektera varje individ för den den är
RESPECT AND LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0